Business Development & Marketing Coordinator
Poszukujemy osoby, która potrafi sprawnie, samodzielnie i odpowiedzialnie wykorzystać posiadaną wiedzę i doświadczenie, współpracując z kilkoma działami biznesowymi Firmy. Zapraszamy do aplikowania samodzielne i energiczne osoby ze znajomością nowoczesnego warsztatu komunikacji i PR usług biznesowych, a także z doświadczeniem w pracy z lub dla uczestników rynku nieruchomości. Oczekujemy aplikacji od osób z innowacyjnym i nowoczesnym podejściem do działań komunikacji marki i oferty Firmy.
Opis stanowiska :
- Dbałość o korzystny wizerunek firmy i współpracę z działami Firmy
- Budowanie reputacji i rozpoznawalności marki z naciskiem na wsparcie biznesu
- Zaangażowany udział w budowaniu i utrzymywaniu relacji z działami Firmy oraz odpowiadanie na ich zapotrzebowanie w zakresie wsparcia PR
- Rekomendacja i kompleksowa organizacja wystąpień eksperckich Firmy, publikacji etc.
- Tworzenie materiałów PR (informacja prasowe, artykuły, wypowiedzi eksperckie itp.)
- Aktywna współpraca z mediami i utrzymywanie korzystnych relacji
- Research, analiza i raportowanie obecnej sytuacji rynkowej (według bieżących potrzeb projektowych)
- Odpowiedzialność przy istniejących i współtworzenie nowych platform współpracy między-branżowej oraz CSR
- Nadzór i współpraca z zewnętrznymi agencjami i podwykonawcami
- Wsparcie w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi
- Wspierania krajowych i międzynarodowych działań ‘branding’ oraz ‘employer branding’
- Raportowanie do przełożonych i bieżąca komunikacja wewnętrzna
Wymagania :
- Wykształcenie wyższe
- Co najmniej kilkuletnie doświadczenie w marketingu lub wsparciu biznesu w Firmach międzynarodowych
- Co najmniej kilkuletnie doświadczenie w pracy na rynku nieruchomości
- Doświadczenie w opracowywaniu strategii marketingowej oraz jej skutecznej implementacji
- Duża samodzielność, zorientowanie biznesowe i wiedza marketingowa
- Umiejętność analitycznego myślenia i zrozumienia danych liczbowych
- Umiejętność analizy zdarzeń, ich interpretacji i rekomendowanie adekwatnych działań
- Komunikatywność i zdolność wypracowania kompromisu
- Terminowość oraz rzetelność w wykonywaniu zadań
- Proaktywność, pozytywne i koleżeńskie nastawienie do zadań i współpracy
- Zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
- Wysoka kultura osobista
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Dobra lub bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego (inne języki obce mile widziane)
Oferujemy :
- Pracę pełną wyzwań w międzynarodowej Firmie będącej liderem w swojej branży
- Dynamiczną współpracę z działami Firmy pracującymi dla Klientów z rynku nieruchomości
- Samodzielność działania i możliwość wdrażania swoich autorskich pomysłów w ramach strategii Firmy
- Gwarantujemy ciekawą pracę przy kompleksowych projektach wspierającej biznes oraz markę Firmy
- Realny rozwój zawodowy i osobisty
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pakiet prywatnej opieki medycznej
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV na adres: PB@CareerExperts.pl w tytule wpisując ‘ Business Development & Marketing Coordinator ’ oraz preferowane miasto zatrudnienia. Zaznaczamy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, w celach związanych z procesem rekrutacji przez Nolta z siedzibą w Warszawie, ul. Stefana Dembego 10/25, 02-786, Warszawa. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania oraz żądania usunięcia.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, w celach związanych z przyszłymi procesami rekrutacji przez Nolta z siedzibą w Warszawie, ul. Stefana Dembego 10/25, 02-786, Warszawa. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania oraz żądania usunięcia.